loading...

همشهری وب

اگر علاقه مند به اطلاع از قیمت های خرید و فروش املاک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه را که باید بدانید را در این صفحه تحلیل کنید و سپس قیمت هر یک از انواع املاک را بررسی کنید

همشهری وب بازدید : 28 چهارشنبه 16 اسفند 1402 زمان : 11:36 نظرات (0)


اگر علاقه مند به اطلاع از قیمت های خرید و فروش املاک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه را که باید بدانید را در این صفحه تحلیل کنید و سپس قیمت هر یک از انواع املاک را بررسی کنید. بنابراین در قبرس به تغییرات اخیر بازار

انواع ملک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل

در این بخش، انواع آپارتمان ها در قبرس شمالی را برای پیشنهادات املاک و مستغلات بررسی خواهیم کرد.

املاک آماده است

املاک تمام شده و قابل استفاده متعلق به شخص یا شرکتی است که آن را ایجاد کرده است. در صورت خرید ملک آماده از یک شرکت ساختمانی؛ معمولا زمان کافی برای بازپرداخت اقساط بدون بهره دارید. اما اموال خریداری شده توسط یک فرد فقط به صورت نقد قابل معامله است.

پیش خرید ملک

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و در حین برنامه ریزی زمان تحویل را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل دستگاه تا تاریخ مشخص شده، شرکت جریمه ای به شما پرداخت خواهد کرد. (در قبرس شمالی، تحویل به موقع صورت نگرفت. فقط پروژه هایی که تاریخ ساخت آنها مصادف با همه گیری ویروس کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل داده شد و شرکت ساخت و ساز جایگزین مالکان شد.)

برخی از مزایای پیش خرید عبارتند از:

بسیار کمتر از قیمت فعلی خرید کنید

فرصتی برای انتخاب خلاقیت

تغییرات جزئی در نقشه

امکان فروش و واگذاری ملک حتی قبل از آماده شدن

نقشه های ارائه شده توسط سازنده به عنوان مدل های ساخت سه بعدی در طول ساخت پروژه به شدت رعایت می شود. در بیشتر موارد، ویژگی ایجاد شده توسط تصویر سه بعدی بسیار خوب است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

آیا خرید ملک آماده بهتر است یا ملکی که قبلا خریداری شده است؟

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش ملک پیش خرید شده به چند نفری که چنین مشکلاتی دارند، هستید، در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند.

علاوه بر اینکه مزایای اسناد عرصه و اشراف را به شما می دهد، پس از پرداخت 35 درصد ارزش ملک به شما شناسه ملک می دهد. هنگامی که شما یک شناسه ملک در دفتر ثبت زمین قبرس شمالی دارید، هیچ کس دیگری نمی تواند ملک شما را بخرد و بفروشد.

علاوه بر این، دولت مبلغی را معادل ارزش کل پروژه در بانک از سازندگان مسدود می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به دلایلی، از مبلغ بلوکه شده به سرمایه گذاران خسارت پرداخت کند.

اگر قصد خرید ملک با هدف سرمایه گذاری یا داشتن یک یا دو خانه را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی هر روز بدتر می شود. و سود بزرگ قانون جدید شامل حال گذشته نخواهد شد.

انواع املاک مسکونی بر اساس ساخت و نوع

در این بخش به بررسی انواع ملک مسکونی از نظر ساخت و ساز در قبرس شمالی می پردازیم.

یک آپارتمان

این نوع املاک معمولا قیمت پایین تری نسبت به سایر املاک دارد. آنها امکانات رفاهی ندارند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. موقعیت آنها بیشتر در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگرد خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

شهری که در آن زندگی می کنید شامل برج های زیادی با امکانات هتل است

از نظر قیمت، راحتی و روش های پرداخت، این تصمیم مشتریان زیادی را هدف قرار می دهد مجتمع های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نمونه هایی از این تولید انبوه هستند. در بسیاری از این برنامه ها، شرایط بازپرداخت بدون بهره تا 84 ماه وجود دارد که گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای مصرف کنندگان به حساب می آید.

امکانات موجود در این پروژه ها شامل کلیه امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، انواع استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. در غیر این صورت، برای یک زندگی آرام و شاد لازم است.

خانه شهری دو طبقه

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی، ساخت بیش از دو طبقه برای حفاظت از ساختار جزیره مجاز نیست. شامل Snetpe و اطراف آن، و همچنین New Boaz و Otoken و اطراف آن است. ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین های این مناطق مجاز است و در مناطق باقی مانده، سازندگان مجبور به ساخت تاسیساتی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، مسیرهای بهداشتی، کافه و سایر امکانات هستند.

آنچه برای خریداران جالب است این است که سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است، زیرا اسناد املاک در قبرس شمالی یورومای نجیب هستند.

تعداد منازل مسکونی قدرالسهم بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود. بنابراین مالکان این مجموعه ها نسبت به پروژه های برج، سهم زمین بسیار بیشتری دارند.

این شهرها معمولاً امکانات کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون در مناطق نزدیک به ساحل بیش از دو طبقه مجاز نیست). امکانات رفاهی از سوپرمارکت ها گرفته تا ایستگاه های شارژ ماشین های الکتریکی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپ بسیار مجلل و مدرن هستند و اکثر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند.

ما طیف وسیعی از ویلاها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما داریم. فروش ویژه بسیاری از آنها با ما است و از خانه های اقتصادی گرفته تا خانه های لوکس بزرگ با توجه به سلیقه و شرایط شما در فایل یورومی موجود است.

آشنایی با شهرهای قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی، باید شهر و منطقه را به طور کلی بشناسید. در حالی که در مقاله های جداگانه ای در این سایت به بهترین شهرهای کشور پرداخته ایم، در اینجا به طور مختصر به برخی از مناطق می پردازیم. در واقع این کشور جواهری پنهان به حساب می آید که توصیه می کنیم در اسرع وقت به گشت و گذار در آن بپردازید.

شهر زیبای گیرنه

این شهر بسیار زیبا یکی از جواهرات قبرس به حساب می آید و دارای بندر بسیار جذابی است. می توانید در خیابان های سنگفرش شده قدم بزنید، غذاهای محلی بخورید و از شهر لذت ببرید. گیرنه شهری است که بازدید از آن و کشف زیبایی های باورنکردنی سواحل گیرنه را به همه گردشگران توصیه می کنیم. چه به دنبال آرامش و چه به دنبال ماجراجویی باشید، از این سواحل لذت خواهید برد. دانشجویان، گردشگران و به طور کلی مسافرانی که علاقه مند به زندگی در مکانی بسیار زیبا و آرام هستند، گیرنه برای آنها مناسب است. این مکان زیبا یکی از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی است.

شهر تاریخی فاماگوستا

شهر فاماگوستا که به خاطر تاریخ غنی خود شناخته شده است، دیوارهای باستانی شگفت انگیزی دارد. عزیزان می توانید از مکان های تاریخی این شهر بندری فوق العاده دیدن کنید. ترکیب پارچه های سنتی و مدرن در این شهر بر زیبایی آن افزوده است.

نیکوزیا جذاب (لفکوشا)

نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی است و ترکیبی شگفت انگیز از تاریخ و مدرنیته را ارائه می دهد. این شهر فضای بی نظیری دارد و می توانید مغازه ها و رستوران های محلی زیادی پیدا کنید. سوغاتی های منحصر به فرد نیکوزیا را بخرید، از زیبایی موزه زنده لذت ببرید و اطمینان حاصل کنید که تمام نیازهای شما برآورده می شود.

بارانداز شهر بزرگ

یکی از بزرگترین شهرهای قبرس شمالی اسکله است. این شهر به خاطر سواحل طلایی اش معروف است. شهر زیبای اسکله یکی از زیباترین مناطق کشور محسوب می شود. ساخت و سازهای زیادی در مناطق ساحلی شهر صورت گرفته است و منطقه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. به طور کلی شهرهای این کشور به دلیل داشتن امکانات بسیار مناسب برای گردشگری و تفریح ​​بسیار جذاب هستند.

شهر گوزل یورت یا شهر میوه

از آنجایی که مرکبات کشت شده در گوزل یورت شهرت جهانی دارند، این مرکبات به عنوان بزرگترین و مهم ترین تولیدکننده محصولات کشاورزی به ویژه میوه ها در قبرس شمالی شناخته می شود. به طور کلی هر شهر در قبرس شمالی معنای خاصی دارد، بهتر است این شهرها را با دقت مشاهده کنید تا زیبایی آنها را بهتر درک کنید و انتخاب مناسب تری برای خرید ملک داشته باشید. البته همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، می توانید ملک مورد نظر خود را در قبرس شمالی به صورت آنلاین خریداری کنید و از مشاوران مورد اعتماد بخواهید که یک تور مجازی در این منطقه به شما ارائه دهند.

شهر لفکا (بهشت پنهان)

به دلیل وجود سد بزرگ در این شهر، کشاورزی بسیار توسعه یافته بود. اگر در شهر لفکا قدم بزنید ماشین های کشاورزی مانند تراکتور را خواهید دید. بنابراین سیمای این شهر جلوه روستایی پیدا کرد. اگر به این شهر سفر کردید غذاهای خوشمزه ترکی آن را از دست ندهید زیرا بسیار معروف و خوشمزه است. جاذبه های تاریخی و توریستی زیادی نیز وجود دارد که در این میان کاخ لوونی گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

مزایای کلیدی خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای با مرز آبی با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر است و همین موقعیت باعث رونق بنادر تجاری در قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از فناوری مدرن از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی بیشتر است.

به عنوان مثال، در صنعت دوستدار محیط زیست: تولید ماشین های الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و همچنین ساخت خانه هایی با چاپگرهای سه بعدی. یا در پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

مهم ترین نکته ای که در سال های اخیر مورد توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی در جزیره قبرس قرار گرفته است، کشف منابع عظیم گازی در جنوب شرقی جزیره قبرس است. این منابع به زودی با تایید کشورهای قبرس شمالی و قبرس جنوبی با همان منافع استخراج خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. در جزیره قبرس همیشه آفتابی است و این به لطف هوای پاک و کمبود موادی است که لایه اوزون را از بین می برد. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، نور خورشید کمتر مضر است.

هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای در قبرس وجود ندارد و خودروهای بالای 5 سال با رعایت اصول اکولوژیکی اجازه ورود به جزیره را ندارند.

مکان های طبیعی قبرس

تمیزترین دریا و ساحل: طبق گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس با 99.1 درصد بالاترین کیفیت دریا و سواحل را در اتحادیه اروپا دارد.

طبیعت بکر: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر یا آفتاب پرست و بز کوهی از جانوران بومی و گونه های محلی منطقه هستند. بخشی از طبیعت بکر این جزیره زیبا نیز گونه های کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و همچنین گل های زینتی است.

جاذبه های تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق است. معابد یونانی (مانند بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) زیبایی زیادی دارند. کاخ وونی در لفکه نیز کاخی بود که در زمان حکومت ایران در این جزیره ساخته شد. علاوه بر این، قلعه های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند قلعه-کلیسای سنت هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس نیز صحبت کرد که آمیزه ای از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است و گردشگران و مهاجران زیادی را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

غذاهای ارگانیک و سالم مدیترانه ای در قبرس که با غذاهای محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شود دلیل بر سلامت عمومی و امید به زندگی بالای مردم قبرس است.

یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری املاک در قبرس شمالی امنیت است

مجله اکسپرس انگلستان

پنجمین کشور امن در جهان بر اساس عوامل: واکنش دولت به بلایای طبیعی، سیستم های مراقبت بهداشتی، میزان جرم و جنایت و تهدیدات تروریستی.

ناظران پول انگلستان

اولین کشور امن در جهان در میان کشورهای با جمعیت کمتر از 5 میلیون نفر با توجه به عوامل زیر است: انتشار دی اکسید کربن، امید به زندگی، پرسنل پلیس ملی، مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی و سرقت و تجاوز.

فوربس آمریکا

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی جهان برای سرمایه گذاری بر اساس عوامل: زیرساخت های توریستی توسعه یافته از جمله امکانات پزشکی برتر، باشگاه ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینو و هتل های مجلل مقرون به صرفه.

طبق آمار انجمن املاک قبرس شمالی، پس از همه گیری کرونا، رشد قیمت سالانه املاک پیش خرید بیش از 50 درصد در سال و رشد سالانه قیمت املاک تمام شده بیش از 15 درصد در هر سال است. سال

هزینه اجاره خانه در قبرس شمالی 7 تا 8 درصد ارزش سالانه ملک است. خرید، فروش و اجاره املاک و مستغلات به پوند بریتانیا انجام می شود و در ثبت پوند بریتانیا ثبت می شود.

امکان پرداخت نقدی و خرید اقساطی و پیش خرید ملک با پرداخت حداقل 35 درصد از مبلغ کل ملک امکان پذیر است. یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی این است که پس از پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش ملک، می توانید برای خود و خانواده خود درخواست اقامت دهید. و مابقی ملک را به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره به شرکت ساختمانی بپردازید.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از پرداخت پیش پرداخت، مالک کامل ملک خواهید شد. سند و شناسنامه ملک به نام شما صادر می شود. ضمنا قرارداد شما با فروشنده در سازمان ثبت اسناد ثبت می شود.

این قانون برای اطمینان به خریدار ایجاد شده است که فروشنده ملک را به چند نفر نمی فروشد. قوانین حاکم بر قبرس شمالی همیشه به نفع سرمایه گذاران و مهاجران بوده است.

یکی از مزایای دیگر خرید ملک در قبرس شمالی اخذ گواهینامه قطعی یک صفحه ای تصدی و مادام العمر به نام خریدار خارجی می باشد. طبق قوانین دولت قبرس، سند مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرسی یکسان است. و حتی بعد از فوت خریدار در صورت وجود وصیت بر اساس وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت نبود وصیت، دولت اموال را به طور مساوی بین وراث تقسیم می کند.

برخلاف دولت قبرس، گرجستان، ترکیه و غیره. خریداران خارجی هیچ سهمی در ملک ندارند.

فرآیند خرید ملک و خرید خانه سریع و آسان است، از جمله مزایای دیگر سرمایه گذاری در قبرس شمالی. پس از پرداخت 35 درصد از مبلغ کل، ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت می شود. سپس می توانید مراحل اقامت را تکمیل کنید، که می تواند از سه هفته تا دو ماه طول بکشد. همچنین فرآیند انعقاد قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است.

اتباع خارجی به راحتی می توانند 100% مالکیت نهایی ملک به دست آمده را بدست آورند. همچنین لازم به ذکر است که اسناد مشابهی از مالکیت وراث در کشورهایی مانند دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی یافت نمی شود. تحویل خریدار می شود.

پلیس مهاجرت قبرس شمالی روند اقامت شما و خانواده تان را بر اساس اموال ثبت شده به نام شما ادامه خواهد داد. لذا از نظر حقوقی این کار با دقت فراوان و نظارت کامل بر قوانین انجام می شود که بستر مناسبی را برای تشویق و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، روسیه و ایران فراهم کرده است.

هزینه های اضافی برای خرید ملک در قبرس شمالی

به یاد داشته باشید که هزینه انتقال برای اتباع خارجی 12 درصد ارزش ملک است و برای املاک قدیم و جدید یکسان است. ذکر این نکته ضروری است که 6% مبلغ هنگام عقد قرارداد و 6% مابقی در هنگام دریافت مدارک باید پرداخت شود. ضمناً برای چیزهای جدید، مالیات 5% ارزش ملک (فقط یک بار) و نیمی از هزینه ابطال تمبر پرداخت می شود.

⇓لیستی از سود سرمایه گذاری در قبرس شمالی⇓ را دانلود کنید

کاتالوگ Euromay.pptx

چه عواملی بر هزینه خرید ملک در قبرس شمالی تأثیر می گذارد؟

این هزینه ها با استانداردهای مختلف بسیار متفاوت است. ما عوامل کلیدی برای هزینه خرید ملک در قبرس شمالی را بررسی خواهیم کرد:

موقعیت و دسترسی

ساختن سن و ثروت

آدرس منطقه

دسترسی به ساحل و دریا

همه اینها بر قیمت املاک تأثیر می گذارد.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی را کامل کنید

در این قسمت به طور کامل مراحل خرید ملک در قبرس شمالی را شرح می دهیم.

انتخاب ملک و خانه مناسب

اولین قدم برای خرید ملک در قبرس شمالی این است که با توجه به اهداف و موقعیت خود ملک مناسب را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید از کارشناسان و مشاوران مورد اعتماد نیز کمک بگیرید.

اولین قرارداد را تنظیم کنید

هنگامی که خانه مناسب خود را انتخاب کردید، باید 1000 تا 2000 پوند برای رزرو ملک بپردازید. در این صورت از شرکت ساختمانی پیش قراردادی دریافت خواهید کرد که در آن تمامی شرایط پرداخت و متراژ ملک درج شده است. البته دقت داشته باشید که برای محاسبه کل مبلغ مبلغ واریزی یا پیش پرداخت در نظر گرفته شده و از آن کسر شود.

پرداخت 30 درصد مبلغ قرارداد

پس از پرداخت ودیعه یا پیش پرداخت، 30 تا 45 روز به شما فرصت داده می شود تا 30 درصد مبلغ قرارداد را پرداخت کنید. در این صورت قرارداد خانه به شما تحویل داده می شود.

ثبت نام اولیه و پذیرش اسناد مسکن

اگر هدف شما اقامت در قبرس پس از خرید ملک است، می توانید در سایت اداره مهاجرت قبرس ثبت نام کنید و با همان قراردادهایی که دریافت کردید، مدارک مسکن خود را دریافت کنید. البته گاهی اوقات برای پیگیری کار خود نیاز به ملاقات حضوری دارید. در این سیستم شما صفحه اول پاسپورت و سند ملکی که خریداری کرده اید یا کل قرارداد اجاره را آپلود می کنید. در این صورت زمان مشخصی برای مراجعه به اداره پلیس و تایید مدارک شما تعیین می شود. همچنین برای تکمیل اقامت، پرداخت مالیات و بیمه درمانی، آزمایش خون و سایر آزمایشات خواهید داشت.

چگونه در قبرس شمالی ملک آنلاین بخریم؟

اگر قصد خرید آنلاین ملک مورد نظر خود در قبرس شمالی را دارید می توانید از کارشناسان این حوزه بهره مند شوید. در این صورت کارشناس حرفه ای تمامی طرح ها را نشان داده و همچنین توانایی برقراری ارتباط آنلاین با شما را دارد. در این صورت می توانید ملک مورد نظر را خریداری کنید. کارشناس حتی می تواند از محل ملک مورد نظر شما بازدید کرده و جزئیات بیشتری از پروژه انتخابی شما را در قالب عکس در اختیار شما قرار دهد.

♦ پس از تصمیم گیری نهایی برای خرید، 1000 تا 2000 پوند پیش پرداخت یا سپرده برای رزرو ملک مورد نظر خود پرداخت می کنید. می توانید برای امضای نهایی از قبرس شمالی دیدن کنید یا قرارداد را بررسی کرده و برای شخصی که به آن نیاز دارد ارسال کنید.

♦ مراقب باشید، قبل از خرید آنلاین، باید هزینه زندگی در آن کشور را بدانید و حتی با غذاهایی که می خورند آشنا شوید تا زمانی که آماده شروع یک تجربه زندگی جدید و خرید خانه هستید، تصمیم نهایی را بگیرید. قبرس داری یا نه؟ به این ترتیب، از آن دسته از کارشناسان قابل اعتمادی که همه چیز را برای شما توضیح می دهند، مشاوره دریافت خواهید کرد. برخی از سازمان های غیر قابل اعتماد اطلاعات اشتباهی را در اختیار مشتریان قرار می دهند و آنها را با مشکل مواجه می کنند. حتی چنین خریدارانی برای یافتن محل زندگی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

7 مشکل خرید ملک در قبرس شمالی

اگرچه خرید ملک در قبرس شمالی مزایای زیادی دارد و در این مطالب به تفصیل به آنها پرداخته ایم، اما باید مشکلات خاص مربوط به آن را بدانید تا بعداً با مشکل مواجه نشوید.

1) کمیسیون بسیار بالا است

شاید تا به حال با این مشکل مواجه نشده باشید اما باید بدانید که برخی املاک در قبرس دارای پورسانت بسیار بالایی هستند. این امر مشتری را مجبور به پرداخت بیشتر می کند. بنابراین باید بدانید که باید با مشاورین املاک معتبر تماس بگیرید تا کمیسیون های معقولی برای شما در نظر گرفته شود.

2) فروش ملک با اسناد ناقص و اهداء

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است هنگام خرید ملک در قبرس شمالی با آن مواجه شوید این است که ملک با رسیدگی های معلق فروخته شده است. باید بدانید که اسناد معلق می تواند در آینده مشکلاتی را برای شما ایجاد کند که قبلا از آن بی اطلاع بودید.

3) عدم اطلاع از مفاد قرارداد

از آنجایی که شرایط قرارداد معمولا به زبان انگلیسی و ترکی نوشته می شود، اکثر فارسی زبانان به آنها اهمیت نمی دهند. اما در برخی مفاد این قراردادها، پرداخت های کلان برای عدم پرداخت اقساط لحاظ شده و قوانین بسیار سخت گیرانه ای برای فروش آنها در نظر گرفته شده است. بنابراین قبل از عقد قرارداد حتما از یک مشاور حرفه ای یا املاک مناسب بخواهید که آن را به دقت مطالعه کند تا در هنگام عقد قرارداد با تمامی مقالات آن آشنا شوید.

4) عدم دریافت رسید هنگام پرداخت ودیعه

مشکل دیگری که خریداران با آن مواجه هستند این است که برخی افراد هنگام واریز وجه یا پیش پرداخت، رسید دریافت نمی کنند. در نتیجه این مبلغ به عنوان ارزش ملک به حساب نمی آید و می تواند مشکل ایجاد کند.

5) دستکاری قیمت های واقعی

چندین نفر مختلف قیمت املاک و مستغلات را در قبرس شمالی دستکاری می کنند. اما باید بدانید که قیمت این گونه خانه ها از سوی سازنده به شرکت های خرید و فروش ابلاغ می شود و هیچ گونه افزایش قیمتی به آنها تعلق نمی گیرد. همچنین برخی از قیمت ها با آخرین تغییرات به روز شده و به صورت فایل برای شرکت ها ارسال می شود. بنابراین اگر فروشنده قیمتی غیر واقعی برای ملک مورد نظر شما اعلام کند در آینده مشکلات زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

6) محدودیت سفر به قبرس شمالی.

از آنجایی که پروازهای زیادی به قبرس شمالی وجود ندارد، پیدا کردن بلیط در صورت نیاز آسان نیست. به همین دلیل ممکن است در ورود و خروج از قبرس شمالی با مشکلات و چالش هایی مواجه شوید. هنگام سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور به این نکته توجه داشته باشید. البته در ابتدای سفر این مشکلات بیشتر مشهود است اما زمانی که خانه مورد نظر خود را خریداری می کنید و خانه دائمی می گیرید سفر شما بسیار کاهش می یابد.

7) عدم فعالیت صنعتی

اگر قصد دارید پس از خرید ملک در قبرس شمالی در این کشور زندگی کنید و علاوه بر این در مشاغل صنعتی نیز دانش خوبی کسب کرده اید، باید بدانید که چنین مشاغلی در این کشور تقریبا وجود ندارد، زیرا گردشگری و کشتیرانی یک امر محسوب می شوند. اولویت اقتصادی این کشور. البته اگر خلاق باشیم می توانیم در این زمینه کسب و کار خوبی راه اندازی کنیم و ضعف این کشور را به مزیت تبدیل کنیم.

بهترین مکان برای اقامت در قبرس شمالی

اگر ملک نزدیک دریا یا کوه باشد، گرانتر و سودآورتر است. به طور کلی بهترین املاک برای سرمایه گذاری این ویژگی ها را دارند. بنابراین برای خرید چنین ملکی باید بودجه خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال آپارتمانی با دید خوب به کوه یا دریا و همچنین در طبقه بالا قرار دارد قیمت بالاتری دارد. اما فراموش نکنید که سرمایه گذاری بسیار عاقلانه است، زیرا افزایش تقاضا و محبوبیت املاک با منظره دریا باور نکردنی است.

وضعیت دائمی در قبرس شمالی با خرید ملک

از آنجایی که قبرس شمالی کشوری بسیار زیبا با مناظر طبیعی زیبا و همچنین فرهنگ و تاریخ غنی است، بسیاری از مردم مایل به اقامت در این کشور هستند. اگرچه روش های مختلفی برای اقامت دائم مانند حق تولد، ازدواج، تحصیل، اشتغال و تابعیت وجود دارد، اما خرید ملک و سرمایه گذاری بهترین راه برای اخذ اقامت این کشور است. زیرا در این صورت دولت قبرس شمالی تمهیدات خاصی را برای خریداران در نظر خواهد گرفت. در ادامه این مقاله به برخی از مزایای مهم اقامت دائم در قبرس شمالی می پردازیم.

7 مزیت زندگی در قبرس شمالی

همانطور که اشاره کردیم در قبرس شمالی راه های مختلفی برای زندگی وجود دارد. این یک راه ساده و مطمئن برای خرید ملک در کشور است. در این قسمت به بیان مزیت های زندگی در این کشور می پردازیم.

1) حق کار و زندگی

پس از اخذ اقامت قبرس شمالی می توانید بدون محدودیت به عنوان شهروند در این کشور زندگی و کار کنید.

2) دسترسی به کلیه خدمات اجتماعی

مردم قبرس شمالی به راحتی به خدمات اجتماعی مانند آموزش، مراقبت های اجتماعی و سایر مراقبت های بهداشتی دسترسی دارند.

3) فرصت های تجاری بسیار

اگر اجازه اقامت در قبرس شمالی را دریافت کنید، به عنوان یک شهروند می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا بدون هیچ محدودیتی در این کشور سرمایه گذاری کنید.

4) مالکیت اموال مختلف

شهروندان قبرس شمالی می توانند بدون هیچ محدودیتی دارای املاک بسیار بزرگ در این کشور باشند.

5) اقامتگاه دوم

قبرس شمالی به شما حق اقامت مضاعف می دهد. در واقع شما می توانید همزمان در کشور دیگری زندگی کنید.

6) ثبات سیاسی

قبرس شمالی با یک دولت دموکراتیک دارای ثبات سیاسی است. در نتیجه محیط بسیار امنی را برای شهروندان خود فراهم می کند.

7) مزایای مالیاتی

اگر شهروند قبرس شمالی هستید، نرخ مالیات شخصی و شرکتی بسیار پایینی به شما تعلق می گیرد.

البته اگر قصد خرید خانه دائمی در این کشور را دارید، دقت کنید، حتما از افراد یا موسسات معتبر مشاوره تخصصی بگیرید. سپس با توجه به بودجه و سرمایه خود بهترین مکان را انتخاب کنید و به راحتی در قبرس شمالی در کمترین زمان اقامت پیدا کنید.

امکانات عمومی در قبرس شمالی

یکی از مهم ترین عواملی که این کشور را به مکانی جذاب برای زندگی و تجارت تبدیل می کند این است که امکانات و زیرساخت های عمومی در دسترس همگان است. در ادامه این مقاله به بررسی این امکانات و زیرساخت های عمومی می پردازیم.

قبرس شمالی با انواع بازارها، مراکز خرید و رستوران ها، فرصت های بسیار خوبی را برای انواع سرگرمی و خرید ارائه می دهد.

علاوه بر این، پارک ها و فضاهای سبز زیادی در این کشور وجود دارد که محیطی سالم، سرسبز و زیبا را برای فعالیت های روزانه گردآوری کرده است.

در قبرس شمالی خدمات پزشکی بسیار پیشرفته و دارای استانداردهای بین المللی است. بنابراین می توانید با خیال راحت از خدمات بهداشتی باکیفیت بهره مند شوید.

خدمات اینترنت پرسرعت و شبکه مخابراتی پیشرفته به ساکنان این کشور امکان دسترسی آسان به دنیای دیجیتال را می دهد. بنابراین، آنها روابط مؤثرتری با یکدیگر برقرار می کنند.

نظرات مردم در مورد خرید ملک در قبرس شمالی

اگر قصد فروش ملک در قبرس شمالی  را به صورت آنلاین یا حضوری دارید، خوب است نظرات دیگران را در مورد اقداماتی که در این زمینه انجام داده اند مطالعه کنید تا تجربیات آنها را بدانید و تصمیم خوبی بگیرید. با این حال، ما این بخش نظرات را به مرور زمان به روز خواهیم کرد تا بتوانید درباره این تجربه بیشتر بدانید.

♦ یکی از افراد پیغام داد که دو سال پیش قیمت خانه ای که در قبرس شمالی خریده بیش از دو برابر شده و از این بابت خوشحال است.

♦ یکی دیگه پیام داد من هم تجربه مهاجرت به اتریش رو داشتم. اما مهاجرت به قبرس شمالی برای من تجربه متفاوتی بود. اینجا احساس غریبی نمی کنم و احساس آرامش بیشتری دارم.

♦ یکی دیگر از افراد نزدیک توصیه کرد که با افراد و شرکت های مورد اعتماد مشورت کنید، زیرا کلاهبرداران زیادی از ترکیه به یونان و قبرس آمده اند و مشکلات زیادی برای شما ایجاد خواهند کرد. همانطور که می دانید، زمانی که بازار شروع به رشد می کند، کلاهبرداران ظاهر می شوند و ضررهای زیادی را به خریداران وارد می کنند.

♦ شخص دیگری ابراز همدردی کرد و به مردم توصیه کرد در خرید ملک دقت زیادی داشته باشند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب