loading...

همشهری وب

میتوان به جرات گفت در حال حاضر تمامی شرکت ها و موسسات امور حسابداری خود را با کمک نرم افزار حسابداری انجام میدهند. تمامی افراد می توانند در این دوره شرکت کنند. اما امروزه با استفاده از نرم افزار حسابد

همشهری وب بازدید : 277 چهارشنبه 18 تیر 1399 زمان : 12:03 نظرات (0)


میتوان به جرات گفت در حال حاضر تمامی شرکت ها و موسسات امور حسابداری خود را با کمک نرم افزار حسابداری انجام میدهند. تمامی افراد می توانند در این دوره شرکت کنند. اما امروزه با استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب هلو این مشکل حل شده است و شرکت ها و کارخانجات مختلف میتوانند از نرم افزار حسابداری تحت وب هلو در تمامی بخشهای مجموعه کار خود مانند حسابداری مالی، مدیریت، انبارها، سالن تولید و دیگر شعبات بدون محدودیت جغرافیایی استفاده نمایند. از جمله مزایای تهیه فیلم آموزش هلو از سایت تله تیچرز شامل موارد زیر است. سایت تله تیچرز دروه ای بسیار کاربردی برای آموزش برنامه هلو اینجاد کرده که در قالب فیلم به شما ارائه میگردد. این نرم افزار که به صورت تککاربره و شبکهای ارائه میشود دارای ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور است. قطعا خرید این نرم افزار ها برای اداره صحیح و منظم تر صورت های مالی یک سازمان بسیار مهم خواهد بود.

نرم افزار مالی با توجه به قابلیتهایی که شما انتخاب می کنید قیمتهای متفاوتی دارند. این شماره توسط سیستم به سند اختصاص می یابد و قابل تغییر نیست. کمپانی معروف همکاران سیستم، نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار را با هدف ارائه یک سیستم مالی منسجم برای شرکتهای بزرگ و کوچک طراحی کرده است . در فیلم آموزش هلو که توسط مجموعه تله تیچرز گرداوری شده است ما اقدام به ارائه پکیجی کامل و رقابتی با شما نموده ایم. در همین راستا شرکت مهندسی نرمافزار هلو جهت کاربری آسانتر، امنیت بالاتر و رفاه بیشتر کاربران اقدام به ارائه نسخهی نرمافزار به همراه لایسنس معتبر، منطبق با آخرین تکنولوژی روز و در قالب سیستم SLM (Smart License Management) نموده است. برای استفاده از هلو تحت وب شما نیاز به نصب هیچ گونه نرمافزار اضافه روی سیستم ندارید و مرورگرهای معمولی اینترنت برای بهره بردن از این نرم افزار کافی هستند. اگر بخواهیم دیگر امکانات داخلی این نرم افزار را بگیم صفحه ها باید نوشت وبطور کلی میتوانیم بگویم این نرم افزار تمامیه نیاز های شما را به بهترین شکل رفع خواهد کرد. البته نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً برای استفاده از نرم افزار تحت وب هلو به سراغ یک مجموعه معتبر بروید و از آنها بخواهید که این نرمافزار را برای شما به اجرا در بیاورند.

به نظر بنده حوزه ای در صنعت نرم افزار وجود ندارد که این شرکت بزرگ وارد آن نشده باشد ازجمله آنها میتوان به تولید نرم افزار های سازمانی (مالی و اداری) - نرم افزار های عمومی - نرم افزار های تخصصی - نرم افزارهای برنامه نویسی و … اگرچه صفحات گسترده می تواند برای راه اندازی مفید باشد، اما زمان مدیریت اطلاعات مالی برای یک کسب و کار در حال رشد طاقت فرسا و بطور بالقوه مضر میباشد. نرم افزار حسابداری هلو این امکان را به شما می دهد تا با هر میزان از سطح سواد حسابداری و کامپیوتربتوانید به سادگی کنترل امور انبار و حساب و کتاب بیش از 500 گروه شغلی را به دست بگیرید و فقط با فشار یک دکمه گزارش کاملی از وضعیت حساب مشتریان، حساب های بانکی، موجودی کالا های انبار، وضعیت چک ها و مجموع سود و زیان کار خود را به صورت روزانه دریافت نمایید. با استفاده از نرم افزار تحت وب هلو شما میتوانید نرم افزار حسابداری خودتان را بر روی هر سیستمی حتی تلفن همراه و تبلت به اجرا در بیاورید و اسناد مالی و حسابداری خودتان را ثبت کنید یا گزارشهای مربوطه را ارسال نمایید و در مجموع از خدمات نرم افزار هلو بهره ببرید. 

صاحبان مشاغل به راحتی میتوانند از یک نرم افزار حسابداری خوب مناسب با شغل خودشان استفاده کنند و مدیریت مالی کسب و کار خود را در دست بگیرند. زمانی که شما از نرم افزار تحت وب هلو استفاده میکنید مزایای زیادی از این کار به دست میآورید. اگر به دنبال نرم افزار حسابداری ساده رایگان هستید از لیست بالا می توانید به برخی نرم افزار حسابداری رایگان بدون محدودیت زمانی دست پیدا کنید. اتوماسیون و فرآیند سریعتر داده ها همواره کاهش هزینه ها را به دنبال دارد. نرم افزار هلو تحت وب این امکان را فراهم میکند که رستورانها به آسانی بتوانند با استفاده از تبلت از مشتریان خودشان سفارش گیری کنند و مبلغ سفارش نیز مستقیماً به سیستم حسابداری ارسال شود تا فاکتور مربوط به آن توسط صندوق چاپ گردد. این برنامه اکثرا بدون مشکل در ویندوز 10 نصب میشود اما ممکن است برخی کاربران هنگام نصب آن روی این سیستم عامل به مشکل بربخورند. اولین ویژگی مهم آن فشرده سازی تصاویر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب