loading...

همشهری وب

متن آهنگ سرزنش محمد علیزاده نه قحطی گل که نبود از تو چرا خوشم اومد !♫!!♫! قشنگ تر از تو بود دلم قید تمومشونو زد !♫!انگار چشام کور شده بود هیچکس رو غیر تو ندید !♫!تو اومدی تو زندگیم شدی یه مشکل جدید !

همشهری وب بازدید : 48 یکشنبه 14 آبان 1402 زمان : 8:33 نظرات (0)

متن آهنگ سرزنش محمد علیزاده

نه قحطی گل که نبود از تو چرا خوشم اومد !♫!
!♫! قشنگ تر از تو بود دلم قید تمومشونو زد !♫!
انگار چشام کور شده بود هیچکس رو غیر تو ندید !♫!
تو اومدی تو زندگیم شدی یه مشکل جدید !♫!
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود !♫!
!♫! تصورم خوب بود ازت اما چه سود !♫!
یه اشتباه چی داشت واسم خودخوری و هی سرزنش !♫!
از این به بعد من این دل رو دست کسی نمیدمش !♫!

نه قحطی یه چیزی بود فهمیدم اینو این دفعه !♫!
!♫! که تو وجودت این روزا پیدا نمیشه عاطفه !♫!
قحطی چی بود واسه من یه دل که زود دل نبره !♫!
دل پر احساس من به درد تو نمی خوره !♫!
من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود !♫!
!♫! تصورم خوب بود ازت اما چه سود !♫!
یه اشتباه چی داشت واسم خودخوری و هی سرزنش !♫!
از این به بعد من این دل رو دست کسی نمیدمش !♫!Musicdel | موزیکدل

https://musicdel.ir/single-tracks/86557/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب