loading...

همشهری وب

این سیستم آبیاری به دلیل کاربرد مؤثری که دارد، بدون نیاز به نیروی کارگر دارای مزایای ارگونومیکی زیادی نیز است. پمپ کارواش برتولینی 200 بار حداکثر آبدهی 15 لیتر بر دقیقه دارد و برای راه اندازی نیاز به

همشهری وب بازدید : 268 جمعه 13 خرداد 1401 زمان : 20:44 نظرات (0)


این سیستم آبیاری به دلیل کاربرد مؤثری که دارد، بدون نیاز به نیروی کارگر دارای مزایای ارگونومیکی زیادی نیز است. پمپ کارواش برتولینی 200 بار حداکثر آبدهی 15 لیتر بر دقیقه دارد و برای راه اندازی نیاز به یک الکتروموتور 7.5 اسب دارد که به وسیله کوپلینگ به پمپ متصل می شود و بر روی شاسی ( چرخدار یا ثابت ) قرار می گیرد. نازل مه پاش به گونهای طراحی شده که بخش پمپ فشار قوی آن به یک الکتروموتور متصل میشود. مه پاش گلخانهای به بقای گیاهان و کنترل بیماریهای گیاهی کمک میکند. از نظر برق مصرفی به این مسئله می توان اشاره کرد که با استفاده از تابلوی برق سیستم مه پاش رستورانی، در سیستم موجب شده ایم تا در صورت عدم نیاز به تولید رطوبت، این سیستم یا با استفاده از ریموت کنترل و یا به صورت تایمر دار این سیستم را خاموش کنیم. لذا پیشنهاد می شود اگر شما قصد استفاده از الکتروموتور تکفاز دارید، پمپ 100 بار بهترین گزینه برای شما به شمار می رود. همانطور که گفته شد پمپ های کارواش خانگی جهت استفاده مداوم ، توصیه نمی گردند و اگر قرار به استفاده از کارواش در طول هفته به دفعات ، و یا به فشاری بالا تر نیاز باشد باید از پمپ کارواش صنعتی استفاده کرد.

همچنین برای مشاوره گرفتن میتوانید از شماره ی تماس های سایت استفاده کنید. البته شایان ذکر است، سایز مناسب جهت مه ساز گلخانه یا فوگر گلخانه و همچنین سالن های تولید قارچ بین 20 الی 50 میکرون می باشد. بنابراین، برتولینی، سریعا برای پر کردن نیازهای بازار، طراحی و ساخت پمپ های جدید را برای انجام کارهای بهتر به صورت یک تحول عظیم آغازکرد؛ طراحی های جدید، کوچکتر، سبک تر و کار کردن با آنها راحت تر هستند، با سطوح پایین تر سر و صدا، که به راحتی قابل تعمیر یا جایگزینی هستند. این شرکت همچنان با فناوری های جدید که به صورت پتنت و ثبت اختراع هستند، گسترش پیدا کرده و با اعتبار بخشی یه تحقیقات مهندسی، به بهترین وجه کارایی، قابلیت اطمینان و کیفیت را به مشتریان اعطا می کند. محصولات برتولینی در حوزه های کشاورزی ، باغبانی و صنعتی کاربرد فراوان دارد و برتولینی توانسته است محصولات خود را با به روز ترین استاندارد های دنیا به بازار عرضه کند.

امتیاز GPM قیمت کارواش پمپاک ایتالیایی را در کتابچه راهنمای کاربر خود در مقابل منبع آب مورد استفاده خود بررسی کنید. استفاده از پیستون سرامیکی علاوه بر افزایش عمر پمپ ، ضریب اطمینان پمپ را نیز بالا برده است. پمپ کارواش برتولینی سری TM مجهز به سیستم پیشرفته آب بندی برتولینی می باشد که باعث طول عمر بیشتر آن می شود. پمپ پیستونی برتولینی اگر به صورت منظم سرویس شود و شرایط کاری سنگینی نداشته باشد ، خیلی کم دچار استهلاک می شود. اگر گذشته پمپ کارواش برتولینی را به یاد آورید که به عنوان شرکت عملیات زیرزمینی در سال ۱۹۱۸ آغاز کنید، می توانیم به صورت یک نوستالژی به زمانی بنگریم که بنیانگذار شرکت، اوگو برتلینی، آرزوی خلاصی از سختیهای زمینهای کشاورزی به منظور حاصلخیزی و عملکرد بهتر محصولات را داشت. جلوگیری از خشک شدن گیاهان، زمانی که در سفر هستیم: شاید مهم­ترین دلیلی که مبدع اولین تایمر آبیاری خانگی را برآن داشت تا دست به چنین اختراعی بزند، همین مسئله بود! با افزایش میزان فشار هر کدام از پمپ های برتولینی همواره ابعاد آن ها نیز افزایش یافته و موارد کاربرد آن ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

معمولا مدل های متنوعی از پمپ برتولینی در بازار وجود دارند که هر کدام از نظر ابعاد، کاربرد، میزان فشار و دیگر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند. تایمر BTT در دو مدل تک ایستگاهه یا BTT 101 و دو ایستگاهه BTT 201 موجود می باشد. برای خرید پمپ کارواش برتولینی و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ کارواش برتولینی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید. بازدید کننده گرامی ، با توجه به اینکه قیمت پمپ کارواش برتولینی در برهه های زمانی مختلف دارای نوسان است ، جهت اطلاع از دقیق ترین قیمت فروش پمپ کارواش برتولینی با ما تماس بگیرید. این سری از پمپ کارواش برتولینی با فشار هایی از 150 تا 280 بار و آبدهی 7.7 تا 24.2 لیتر بر دقیقه در چند مدل تولید می شود که معروف ترین آن ها پمپ کارواش برتولینی سری TML 1520 می باشد که جهت کارواش 200 بار مورد استفاده قرار می گیرد.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب