loading...

همشهری وب

یک خطر وجود دارد. به طور معمول، بدن کراتینوسیت ها را دفع می کند و آنها را با کراتینوسیت های جدید جایگزین می کند. به همین دلیل سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و درخشندگی و جوانی آن را کاهش می دهند.

همشهری وب بازدید : 108 سه شنبه 07 شهریور 1402 زمان : 11:07 نظرات (0)

یک خطر وجود دارد. به طور معمول، بدن کراتینوسیت ها را دفع می کند و آنها را با کراتینوسیت های جدید جایگزین می کند. به همین دلیل سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و درخشندگی و جوانی آن را کاهش می دهند. از بین بردن این سلول ها به شما کمک می کند پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

فیشال یک روش درمانی محبوب و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله در عرض یک ساعت انجام می شود. به عبارت دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو می شوید تا زمانی که خارج می شوید، تنها یک ساعت طول می کشد تا به پوستی درخشان و جوان تر برسید.

درمان صورت یکی از روش های جدید جوانسازی پوست همراه با ابزارهای مختلف است. فیشال ها کاملا غیر تهاجمی هستند و به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد این روش درمانی و زیبایی را به سایر روش های تهاجمی ترجیح می دهند.

ویژگی این روش درمانی این است که می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه یا جوش های سرسیاه را تنها در یک جلسه 1 ساعته از بین ببرد. به همین دلیل است که از آن به عنوان یک درمان عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان استفاده می شود.

فواید پوست صورت

در یک جلسه به چندین هدف درمانی و مراقبت از پوست دست یابید.

پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد

ماساژ صورت آرامش بخش است و استرس را از بین می برد.

پوست را احیا می کند، چین و چروک را کاهش می دهد، شاداب می کند و روشن می کند

از بین بردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون

از بین بردن جوش های سر سیاه، سر سفید و باز کردن منافذ

لیفت و سفت کردن پوست

درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم

رنگ پوست صاف و یکدست

فیشال به سم زدایی پوست کمک می کند

اقدامات صورت و پاکسازی پوست

به خاطر داشته باشید که قبل از شروع این مراحل، متخصص زیبایی شما سوالاتی در مورد نوع پوست، رژیم غذایی و سبک زندگی شما می پرسد که بر وضعیت آن تأثیر می گذارد. این سوالات می تواند بر توصیف معمول درمان های صورت تاثیر بگذارد. مراحل صورت را به ترتیب زیر مورد بحث قرار می دهیم.

پاکسازی پوست: در این مرحله از پاک کننده های مخصوصی که متناسب با نوع پوست هر فرد است استفاده می شود. پوست به صورت سطحی با پدهای پنبه ای یا اسفنج های مخصوص و شستشوی صورت تمیز می شود. در این مرحله مشکلات پوستی هر فرد مانند آکنه زیر جلدی، کومدون سیاه، آفتاب سوختگی یا چین و چروک های پیری نیز برای مرحله بعدی بررسی می شود.

بخار: این فرآیند برای پاکسازی عمیق و لایه برداری پوست انجام می شود. در بخار، منافذ پوست باز شده و برای انجام عمل های صورت زیر آماده می شود و کومدون های سیاه و جوش های زیر پوست آماده جدا شدن هستند. بخار در عین حال باعث آرامش فرد و پوست صورت او می شود.

لایه برداری. حالا نوبت به بخار دادن و لایه برداری پوست به کمک دستگاه های لایه بردار مخصوص و مواد مخصوص این کار می رسد. این مرحله سلول های مرده پوست را از سطح صورت پاک می کند و پوست را مخملی و صاف می کند.

استخراج: در این مرحله پوست کاملا شسته می شود. به این ترتیب دانه های سرسیاه و پوسته های زیر پوست آماده شده کاملا شسته شده و هرگونه آلودگی به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند.

ماساژ صورت: حالا پوست تمیز شده باید دوباره استراحت کند. ماساژ با کرم ها و روغن های مخصوص انجام می شود و به گونه ای انجام می شود که باعث افزایش خون رسانی به صورت می شود. این روش ماساژ همچنین چین و چروک های ناشی از افزایش سن را کاهش می دهد.

ماسک: انتخاب و استفاده از ماسک در این مرحله به نوع پوست شما و مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید بستگی دارد.

در نهایت متخصص صورت از تونر، مرطوب کننده و ضد آفتاب روی پوست فرد استفاده می کند.

انواع روش های پاکسازی پوست در کلینیک

لایه برداری شیمیایی.

پاک کننده های شیمیایی مورد استفاده در کلینیک ها پاک کننده های بسیار قوی هستند. این ترکیبات می توانند آکنه و انواع لک های پوستی را از بین ببرند. لایه برداری بسته به نوع و عمق آن از یک تا چهارده روز طول می کشد. در این زمان پس از لایه برداری، پوست جدید جایگزین می شود و عمق این پاکسازی به نوع درمان شیمیایی و مدت زمان استفاده از آن بر روی پوست بستگی دارد.

لایه برداری مکانیکی

در این روش با ابزار الکترومکانیکی پوست لایه برداری می شود. این روش برای از بین بردن جای زخم از روی پوست بسیار مناسب است.

پیلیو حل می کند

این روش به دو صورت لیزر دی اکسید کربن و لیزر اربیوم جاگ انجام می شود. در این روش از خواص تبخیر آب و نکروز حرارتی استفاده می شود.

نکاتی برای مراقبت بعد از پوست صورت

1- پس از استعمال صورت، مطلقاً پوست را دستکاری نکنید، آکنه را روی صورت فشار ندهید. زیرا چهره شما شاد خواهد شد.

2- بعد از آرایش صورت، آرایش نکنید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده نکنید و اجازه دهید پوست مدتی استراحت کند.

3- سعی کنید یکی دو روز ورزش نکنید تا بدن عرق نکند; زیرا می تواند به پوست حساس شما آسیب برساند.

4- به مدت سه روز از اسکراب استفاده نکنید. زیرا لایه برداری بیش از حد به پوست آسیب می رساند.

5- بعد از صورت، چند روز خود را زیر نور آفتاب قرار ندهید و سعی کنید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

6- تا یک هفته پس از انجام فیشال صورت خود را نپوشانید و یا وکس نکنید. همچنین برای مدتی نباید لیزر کرد.

7- هنگام شستشو مراقب باشید و آن را به آرامی انجام دهید; زیرا پوست شما بسیار حساس است.

8- بعد از درمان صورت، پوست خود را ماساژ ندهید.

تعداد جلسات پوست صورت

از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در حالت ایده آل، این باید هر چند ماه یکبار انجام شود. ماه زمان مورد نیاز برای بازسازی پوست است. سعی کنید هر سه ماه یکبار، آن را چهار بار در سال و با تغییر فصل انجام دهید. اگر می خواهید جوش های سر سیاه، جوش و آکنه را درمان کنید، باید این کار را اغلب انجام دهید.

عوارض صورت

هیچ مشکلی در مورد پوشش تا کنون گزارش نشده است.

این روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون درد است.

گرگرفتگی پوست صورت کاملا طبیعی است و خیلی سریع از بین می رود.


متن کامل مقاله را بخوانید: دوره فیشیال صورت تهران دکتر فاطمه حبشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب